8 Jul 2013

Sape Nak Duit Raya dgn SBU??

Seronok aku bila tengok dan baca berita dari HQ! Ini memang best nih, tapiii bukan untuk aku lah kan...utk korang semua yg sudah beli dan minum SBU, yg tengah mencuba SBU! Tapi, kalo yg belum beli pun boleh kalo nak masuk pertandingan nihh...meh beli dulu dgn aku, pastu korang masuk lerr....muahaahaa...Korang nak tahu tak kenapa? Padahal dlm FB aku dah hapdate dah minggu lepas....sape yg follow aku, mmg dah tahu dah laaa...sape x follow, lambat lah sikit aku hapdate kt belog sebab aku yg jadi LUPA! Tapi xpeee....belum terlewat lah katakan...meh kita tengok apa dia!


Haaaaa....nih lah dia! Korang bukan minum SBU sajaa sajaa.....korang buleh dapat hadiah duit rayaa lagi, tapi dgn syarat korang ikut lerr cara-cara yg HQ dah tetapkan tuh..korang hantar sendiri kt HQ...diaorang yg akan pilih nanti....DANNN yg best nya...jikalau customer dari Zara Beauty Shoppe yg  menang salah satu hadiah di atas..korang boleh claim lagi tambahan RM 50 daripada aku! Seriuss nih...tapi dgn bukti pembelian dari Zara Beauty Shoppe lah yerr....muahahahha.....Maknanya kalo korang menang pes prize RM 500, nanti korang dapat RM 550 lah sb aku tambah lagi RM 50! Jangan lupo yer.....

No comments:

Post a Comment