9 Jul 2013

Flashback Felinna Body Lotion a.k.a Inchloss!

 ♥ Felinna Beauty Inchloss Lotion ♥


Malas untuk berdiet?? Krim pelangsingan badan sebelum ini berbau serai, halia atau sangat panas?? tak perlu risau lagi...sapukan sahaja Inchloss Lotion ini...

Mampu membakar lemak2 berlebihan serta selulit di bahagian badan yang diingini seperti di perut, peha, pinggang dan lengan dengan sapuan mudah.....

Felinna Body Lotion / Inchloss


Felinna Body Lotion atau pernah dikenali sebagai Inchloss bertindak secara semulajadi yang membolehkan para pengguna Felinna Body Lotion / Inchloss ini menikmati perubahan di awal penggunaan. 

Felinna Body Lotion / Inchloss diadun menggunakan herba-herba asli. Rumusan yang terkandung di dalam Felinna Body Lotion / Inchloss terbukti berkesan bukan sahaja memecahkan lemak , Felinna Body Lotion / Inchloss juga membantu para pengguna memperolehi bentuk badan yang yang diidamkan. 

Felinna Body Lotion / Inchloss ini tidak mudah menyerap ke dalam kulit dan tidak berminyak. Oleh kerana bau yang harum Felinna Body Lotion / Inchloss sangat sesuai digunakan selepas mandi sebelum ke pejabat. 


Felinna Body Lotion / Inchloss (New Packaging)

- Felinna Body Lotion / inchloss mempunyai haruman yang menyegarkan dan tidak terlalu panas

- Selesa dipakai untuk sebarang majlis atau aktiviti

- Felinna Body Lotion / inchloss mudah untuk disapu dan digunakan.

- Pek yang mudah untuk dibawa kemana-mana.


Cara Guna Felinna Body Lotion / Inchloss


Felinna Body Lotion / inchloss dipicit secukupnya dan sapu pada bahagian badan yang ketara kelihatan tidak menarik seperti lengan, peha dan perut. Sapuan hendaklah mengikut arah lawan jam untuk sapuan diperut dan gerakan membulat untuk peha dan lengan disertai dengan membuat urutan ringan (pusingan arah ikut/lawan jam). Sebaiknya sehingga Felinna Body Lotion / inchloss terasa meresap sepenuhnya ke dalam kulit.

  • Felinna Body Lotion / inchloss disapu dua kali sehari, selepas mandi pagi dan malam. Tambahan boleh digunakan sejam atau setengah jam selepas makan tengahari.
  • Felinna Body Lotion / inchloss boleh digunakan oleh lelaki dan wanita.
  • Khasiat Felinna Body Lotion / Inchloss
  • Aroma Wangian
  • Felinna Body Lotion / inchloss hangat dan sesuai untuk mereka yang aktif. Felinna Body Lotion / inchloss juga berkesan memecah lemak dan membuang angin dalam badan. 
  • Membantu pengguna mendapatkan berat badan ideal , bentuk tubuh badan yang menarik dan kecergasan badan. Felinna Body Lotion / inchloss mempunyai rumusan semulajadi, halal, dan merupakan keluaran buatan Malaysia. 
  • Felinna Body Lotion / inchloss merupakan lotion sapuan perlangsingan yang dihasilkan untuk bertindak balas secara semulajadi menggunakan herba-herba asli dan bebas bahan kimia. 
  • Rumusan yang terkandung di dalam Felinna Body Lotion / Inchloss terbukti berkesan bukan sahaja memecahkan lemak , Felinna Body Lotion / Inchloss juga membantu para pengguna memperolehi bentuk badan yang yang diidamkan.

Keistimewaan Felinna Body Lotion / Inchloss

  • Felinna Body Lotion / Inchloss diformulasi dari bahan semulajadi yang selamat termasuk wanita hamil ( Wanita hamil tidak dibenarkan menyapu Felinna Body Lotion / Inchloss dibahagian perut dan belakang pinggang ), untuk ibu menyusu atau mereka yang gastrik.
  • Selain menghilangkan lemak-lemak berlebihan dan selulit, Felinna Body Lotion / Inchloss juga membantu memperbaiki tekstur kulit dengan mengurangkan garis-garis lemak yang membuatkan kita kelihatan tidak menarik. 
  • Keunikan felinna Body Lotion / Inchloss ialah boleh disapu pada pipi dan dagu (sapuan nipis). Sapuan ini membantu pengguna memperolehi bentuk dagu yang lebih runcing dan kelihatan menawan.
  • Kelebihan Felinna Body Lotion / Inchloss
  • Felinna Body Lotion / Inchloss berkesan menghilangkan lemak-lemak berlebihan terutamanya dibahagian peha, lengan dan perut. Tanpa perlu berlapar.
  • Felinna Body Lotion / Inchloss sangat mudah digunakan
  • Felinna Body Lotion / Inchloss tidak terlalu panas dan mempunyai haruman yang memikat
  • Felinna Body Lotion / Inchloss sesuai untuk ibu mengandung dan ibu menyusu 
  • Felinna Body Lotion / Inchloss sesuai untuk lelaki dan wanita

Harga 
 RM 75.00 ( SM )
RM 80.00 ( SS )

No comments:

Post a Comment