8 Sept 2013

Kunyit Putih Rawatan RESDUNG!

Dah cuba macam2 Produk Kecantikan? Dari yang famous meletop-letop sampai laa yang dijual kat pasar malam.. TAPI TAAKK Jugak Berkesan! Masih Membiak Jerawat dan Jeragat! Nak Tau Kenapa?Ok. Ini BUKAN iklan produk KECANTIKAN. Anda Harus Ambil Tahu! Sebenarnya yang anda gunakan tersebut hanyalah bersifat luaran. 'Ibu'nya masih belum anda lawan iaitu RESDUNG. Ya.... inilah sebenarnya punca kepada masalah lain terutamanya kulit. Saya TIDAK mengatakan RESDUNG adalah 'the only' punca masalah jerawat tetapi ia adalah penyumbang terbesar. Dan juga harus difahami tidak semua yang tumbuh melata di muka anda adalah jerawat. Ianya mungkin NANAH yang berpunca dari resdung! 

"Berdasarkan ujian ke atas daging yang dikeluarkan daripada rongga sinus beberapa pesakit resdung, ada yang disahkan penyakit TB, kanser, kulat, virus dan bakteria,''katanya semasa menyampaikan ceramah di Kuala Lumpur, baru-baru ini."

Sudah faham gejala dan AKIBATNYA jika tidak segera merawat RESDUNG anda? Izinkan saya memperkenalkan LAWAN SEBENAR bagi masalah RESDUNG anda!
Tadaaa......Ini lah dia Produk terbaru keluaran Anak Syarikat Raffelina tu selepas Produk sebelum ini iaitu Cillia! Sape yang tak kenal dgn Felinna Beauty kan!! Kali ini Rafellina Beauty mengorak langkah dengan produk Penawar Resdung No. 1!


CURCUMA MANGGA CURE, merupakan pil yang dihasilkan dari KUNYIT PUTIH dan beberapa herba semulajadi lain. Kunyit putih ini telah lama digunakan di Indonesia sama ada di dalam kosmetik atau perubatan, jadi tidak hairanlah penduduk-penduduknya berkulit MULUS dan GEBU.. Anda mungkin tahu kebanyakan jamu-jamu di Malaysia adalah asalnya dari Indonesia, sebab itu 'ibu-ibunya' kekal cantik walaupun telah berusia. Mereka amat-amat mementingkan kesihatan dan kecantikan. Kini rahsia mereka sudah pun terbongkar melalui Curcuma Mangga Cure... Bukan sahaja dapat merawat resdung malah pelbagai lagi penyakit seperti kanser, kegatalan, dan lain-lain. 

CMCure diperbuat daripada bahan utama iaitu KUNYIT PUTIH.

APA ITU KUNYIT PUTIH?

Kunyit putih ini mempunyai ciri tertentu, antara lain bintik umbinya seperti umbi jahe dan berwarna kuning muda (krem). Dalam keadaan segar baunya seperti buah mangga kuini dan bila telah diekstrak atau dijadikan bubuk, warnanya tetap kuning muda (krem).

Meski demikian, cuma kunyit putih jenis mangga (Curcuma Mangga) yang tumbuh terbatas di tempat yang bersuhu dingin di Indonesia, yang dapat mencegah atau mengubati kanser. 

 Ladang Kunyit Terbesar!







KAJIAN DAN PENCARIAN

Umum di Malaysia hanya mengenali kunyit yang berwarna kuning Jingga dan kebanyakkan digunakan dalam masakan dan perubatan. Namun, penemuan Syarikat ini terhadap penggunaan Kunyit Putih masih sangat kurang dan masih tidak ada kajian mengenainya di sini. Menurut kajian yang telah dibuat oleh seorang doktor di Jakarta Selatan (Puskesmas di Kulon Progo) mendapati kandungan dalam kunyit tersebut mengandungi Tianin, Amilum, Kurkumin, Minyak Atsiri, Gula, Saponin, Damar, Flavonoid, dan Protin Toksis. Mereka telah menbuat ujikaji secara farmakologi dan toksikologi pada binatang. Keberkesanannya telah dilihat sendiri oleh doktor tersebut yang menghidap kanser payudara yang hanya dijangka hidup dalam 2 bulan.

Di Kepulauan Jawa (Indonesia), Kunyit Putih biasanya digunakan untuk menurunkan suhu demam, sedangkan di Dayak untuk mengubati batuk darah dan keracunan makanan. Bagi wanita yang sedang menjalani masa nifas, Kunyit Putih berperanan sebagai pembersih rahim. Kunyit Putih juga boleh dikunyah sebagai pengurang bau nafas. Rebusannya bisa mengubati sakit gigi, pencernaan dan angin dalam badan.

Dengan kandungan aktif yang dimilikinya, Kunyit Putih dapat membantu untuk menyembuhkan

Kanser dan Tumor, Gastrik, Buasir, Radang Kerongkong, Radang hati, Bronkhitis, Tonsil, Kesakitan Haid,Keputihan, Jerawat, Bisul, Diabetes, dan Asma, Darah Tinggi, Strok, Sakit Jantung, Asid Perut, serta
menurunkan Kolesterol.


MENGAPA KUNYIT PUTIIH?

Syarikat ini memilih untuk menghasilkan kapsul kunyit putih adalah bagi merawat kanser yang mana umum mengetahui kanser mencatatkan peratusan yang tertinggi di Malaysia. Seperti mana yang kita tahu, terdapat banyak jenis perubatan yang dicipta bagi merawat kanser tetapi tidak semuanya berkesan. Penemuan ini ternyata membawa khasiat yang sangat bagus untuk merawat kanser dan yang paling terbaik adalah ianya bukan sahaja dikhususkan untuk merawat kanser tetapi kandungan khasiat kunyit putih itu sendiri dapat merawat penyakit lain seperti: 
  • membantu menyembuhkan masuk angin, dan sakit perut
  • menghilangkan kulit lebam akibat luka
  • menyembuhkan penyakit kanser
  • membantu menyembuhkan penyakit tumor
  • mencegah kerosakan sistem rahim, membantu mengurangi berat badan (sangat bagus bagi anda yang sedang diet)
  • menyembuhkan asma dan sesak nafas
  • mampu menghentikan pendarahan, sebagai sumber antioksidan alami
  • membantu merangsang produksi sel darah merah, menyegarkan kulit dan menyihatkan badan secara alami
  • mengurangkan resdung dan bau mulut yang berpunca darinya.
Ooooo...patutlah CMCure ini dah semakin ramai peminatnya dan semakin mendapat perhatian! disebabkan oleh kandungan khasiat yang terdapat di dalam setiap biji CMCure.....kalo nak tahu lagi, CMCure ini terdapat di dalam 2 packaging iaitu utk percubaan (Trial Pek) & Full Pack!


apa??risau?pasaii apa risau??ada kelulusan tak?? Jangan risau yer, CMCure ini lengkap dgn kelulusan KKM & JAKIM.


Nak tengok testimoni tak? Dah ramai sgt yg berpuas hati dgn CMCure nih, sampai yg sanggup datang kt rumah utk amik stok CMCure nih sebab x sabar setelah melihat begitu ramai testimoni yg telah berjaya mengubati penyakit mereka masing-masing!

Sumber Kalsium!








Tak bersin dah!








Jerawat & buasir pun boleh baik!












Macamana nak order yer....senang jer. sms/whatsapp kat no ni. 013-331 0016




Jangan lupa postage adalah RM6...hihihihi.....
babai...

Hanya buat belian 5 botol CMCure Full Pack
ATAU
10 Botol CMCure Trial Pack!
Jom email/sms/whatsapp
013-331 0016
beautyshoppe81@gmail.com

No comments:

Post a Comment