30 Jun 2013

Kehebatan Minyak Ikat Kasih

Haluuu...tengah syok-syok bercuti yer korang? xpelaa...hari cuti mmg utk bercuti puas-puas...yg bekerja senin sampai jumaat mmg tertunggu-tunggu pun cuti sabtu ahad nih! Aku pun sama! Sambil rilex goyang-goyang kaki kt umah, jom lah kita kongsi ilmu sama-sama.Walau hari cuti pun, dapat timba ilmu jgok,kan??itu lagi bagus....

Nak citer nih.....Minggu lepas dan minggu sebelom-sebelom tuh...perrgghhh...tak terlayan aku layan customer nakkan SBU...maklum lah....SBU kan dh masuk majalah, so ramai lah org yg dh tahu psl kemantapan SBU nih!dlm kesebokkan aku melayan kerja membungkus, mengepos barangan niagaan aku...cheeewaah ayat x hengat, berduyun jugak yg tiba2 maii tanya.....

kak, SBU nih mkn jer kan, sabun breast xde ke? 
kak, akak jual SBU saje ke, minyak ke krim breast xdak ker??
kak, kita nk tanya laa....krim apa yg bagus nk pejal dan besarkan PD kita nih selain amik SBU?Kita nak besarkan PD kita,kak.....kak, blaaa..blaaa....

Aku dgn kebluran aku, pening-pening lalat kununnya, terus geleng kepala jawab...xdak dik, xde dear, xde laling....perrggghhh..giler ko selamber jer bagi jawapan mcm tuh! Tiba-tibaaa.....bila kewarasan aku dah kembali normal aku tepuk dahi aku sorang-sorang dan hempuk kepala aku ke dinding...eehhmmm yg tang hempuk tu tipu....nak tarik balik lah kata-kata aku arituh, boleh tak??boleh tak??laling...dear, sebenarnya aku sendiri pun guna dia nih! MINYAK IKAT KASIH.....padahal dok usap pagi2 guna minyak nih, kok buleh lupaa sih?? itulah aku ckp tadi, bila dah waras, baru lah aku buleh pikir normal. Korang pernah dengar ke MINYAK IKAT KASIH nih?? Minyak Ikat Kasih (MIK) ni adalah dari kumpulan produk JAMU SUSUK DARA (JSD)....


Inilah dia wajah Minyak Ikat Kasih (MIK) nii....yg BEST nya MIK ni, bukan utk pompuan jer ko tahu, cik abe suami korang pun boleh...gunasama lah katakan...bila dua-dua dah guna, dua-dua tersenyum lebarrr...dik, kakak, aunty, uncle....jgn lah ckp iolls lucah tau, iolls cuma berkongsi dgn uolss semua supaya org bleh dpt manfaat bersama2....utk kebahagiaan suami isteri! Itu jer, bukannya utk meraih simpati demi keuntungan semata-mata, tapi dapat menolong  org di luar sana yg ada problem, kita cuba selesai problem baik-baik.....haaaa..itu niat sebenarnya. meh aku nak tunjukkan kehebatan MIK nih baik utk puan isteri dan utk encik suami jugok!

MINYAK IKAT KASIH (MIK) boleh bagi breast jadi montok dan tegang. Yg mana ada baby tu....tgh breastfeed pun boleh urutkan breast guna minyak ikat kasih ni. SBU minum, MIK buat urut breast, lama-lama breast jadi mudo balik, encik suami pun suko! Kalau yg mkn Jamu Aku Dara dan buat sapuan minyak ikat kasih kat seluruh breast, itu lagi mantop beb....!
Sapu kat punggong pun boleh.....nak bg tonggeks sikit...
Minyak ikat kasih ni baja pembesaran...dia bg darah berjalan dgn betul. Uolls patut guna dulu, baru korang tahu mcmana rasa dia!

Yg breastfeed jgn kena puting.
Pakai time pegi kerja lg senang.kalo malam kang susoh pulok!oppsss.... Lepas mandi tu lap air kering2....
Sapu minyak tu sikit je...then urut2 mcm gaya uolls nak pakai coli. Boleh tegang youu....

Badan kecil - breast besar
Badan kecil - punggong besar
ASET ABANG SAYANG TU!!!!!!!

Nak tahu cara urut breast macamana???

CARA GUNA SELEPAS MANDI
urutkan payudara dengan minyak ikat kasih lawan arah jam dan menarik payudara ke atas. ibu jari tekankan dibawah ketiak. dan 4 jari selebihnya naikkan payudara anda. ulang hingga 8 ke 10 kali. pastikan sebelom pergi kerja sapu dan urut. nanti boleh terasa puting payudara dan isi payudara berdenyut2 mcm nak period. 
montox, pejal dan anjal.

Tau tak kenapa MIK nih sangat2 berkesan. uolls tau ke MIK diperbuat daripada apa? Siapa kata perubatan herba/traditional ni kuno tak up to date dan tak moden?? Sebenarnya kita yg tak tahu kita ni sebenarnya pandai dan bijak. MIK diperbuat daripada minyak ikan belacak yg dari segi kajian saintifik mempunyai bahan teramat istimewa iaitu "stem cell" nya yg berinteraksi dgn hormon dan darah kita. Terdapat sesetengah orang memakan ikan belacak didapati awet muda dan bertenaga kerana pengaktifan hormon dlm badan. Oleh kerana ikan belacak sgt susah didapati, orang dulu2 menjadikan ia dalam bentuk minyak. Setelah dikaji oleh saintis moden "Stem Cell" dari ikan belacak akan dijadikan bahan commercial dan telah mula mendapat permintaan. Dan MIK keluaran JSD sedang dikaji dan InsyaAllah jika diizin Tuhan, MIK JAMU SUSUK DARA akan dibimbing untuk menembusi pasaran eksport antarabangsa!!!

Dari IKAN BELACAK, dicampur dengan DOB ( BIAWAK PADANG PASIR), KOTEY HARIMAU, KOTEY BUAYA, KOTEY UNTA DAN BAHAN-BAHAN HERBA TRADISIONAL MELAYU LAMA.

Okey....tadi dah citer tentang kebaikan utk puan isteri...meh tengok pulok utk encik suami!
MINYAK IKAT KASIH DIGUNAKAN UNTUK MEMBESARKAN DAN MENGUATKAN ZAKAR LELAKI.

Di bawah testis ( buah zakar ) ADA LUBANG yang kami panggil lubang cincin. di mana di situ adalah centre kekuatan tenaga batin atau zakar suami.
URUTKAN DENGAN MENARIK KELUAR URAT2 DARI LUBANG CINCIN SETERUSNYA HINGGA KE HUJUNG ZAKAR DGN MENGGUNAKAN MINYAK IKAT KASIH.

SEMINGGU PERTAMA KETIKA AMALAN URUTAN ITU DILAKUKAN " ORANG LELAKI PON MENANGIS SBB SAKIT BAGI YANG ADA MASALAH LEMAH TENAGA BATIN"

TINDAK BALAS POSITIF SELEPAS SEMINGGU ATAU 2 KE 3 HARI..
ALIRAN DARAH DI ZAKAR dan BUAH ZAKAR AKAN TERASA BERDENYUT2.

INI MENJADIKAN ZAKAR LEBIH KUAT DAN BERTENAGA.

Bagi encik suami, MIK digunakan utk bertahan lama ketika "bersama"....tak layu awal....sorrylah yer, terpaksa ckp dgn terang agar senang paham.....digunakan sebagai pelincir waktu bersama isteri.....

CARA KEGUNAAN 
Diurut pagi sekali selepas mandi 3 minit. Diurut malam sekali selepas mandi 3 minit

MIK bagi lelaki adalah untuk melancarkan peredaran darah di tut tut untuk mengembang dan membesarkan. serta memberi kekuatan di tut tut untuk keharmonian hubungan suami isteri. Bagi isteri yg kekeringan, MIK perlu disapu pd tut..tut suami sebelum bersama.


DIPERBUAT DARIPADA 
IKAN BELACAK - LINTAH - HABBATUS SAUDA - LADA PAHIT - PINANG MUDA


Minyak Ikat Kasih (MIK)
Harga : RM65/20ml

1 comment:

  1. sms: 082 221 665 554

    Categories

    Alat Bantu Sex Pria
    Alat Bantu Sex Wanita
    Cream Titan Gel
    Minyak Black Mamba
    Obat Kuat Sex Pria
    Obat Pembesar Penis
    Obat Penghapus Tatto
    Obat Perangsang Wanita

    OBAT CREAM TITAN GEL Adalah obat oles herbal yang mempunyai kualitas tinggi dan aman secara nyata karna berupa bahan herbal alami , dan yang paling penting CREAM TITAN GEL ini adalah obat luar jadi aman di gunakan oleh siapa saja dan bagi penderita penyakit apa aja seperti Jantung , Limpa , Kanker Dan Paru – Paru Begitupun juga lainya , Titan Gel di rancang khusus untuk memperbesar dan memperpanjang alat vital secara nyata, Titan Gel Merupakan Cream Oles yang di buat dari perpaduan bahan herbal alami yang berkualitas tinggi sehigga mampu mengatasi masalah seperti :
    iya benar iya benar iya benar iya benar iya benar iya benar

    Alat Vital Kecil
    Ereksi Lembek
    Ejakulasi Dini
    Ereksi Melemah

    KASUS YANG TERJADI – HAL YANG MENYEBABKAN KASUS DI ATAS TERJADI

    Kasus Di Atas Kebanyakan Terjadi Karna Kesalahan Kita Sendiri Yang Tidak Bisa Menjaga Pola Hidup Sehat Dari Hari Kehari Sehingga Rasa Capek Yang Terlalu Amat Menjadikan Kita Kelelahan Dan Syahwat Dalam Berhubungan Pun Hilang Karna Pikiran Dan Stamina Kita Mulai Hilang .
    Kasus Di Atas Juga Terjadi Karna Pikiran Kita Stres Dengan Keadaan Yang Kita Alami Sehingga Mau Melakukan Apapun Menjadi Malas Dan Terjadilah Kasus2 Di Atas Yang Tidak Kita Inginkan.

    TITAN GEL Adalah Menjadi Pilihan Hidup Pria Yang Menginginkan Kembalinya Stamina Dan Daya Tubuh Untuk Memaksimalkan Alat Vitalitas Agar Besar , Panjang Kuat Saat Berhubungan Sexsual.

    ReplyDelete