7 Jun 2013

Sangat Penting!



alamakkkk...kenapa la aku ni jadi careless sgt, dah berjela dah aku taip tapi ghopernyaa aku x publish! hahhahhaa...nampak tak ke "bluran" aku kat sini?? Gini....aku nak bagi tahu kat sini, bagi regular customer aku yang dah save NO AKAUN MAYBANK aku (sebab korang taknak mintak banyak kali dan setia beli dgn aku.. auuww.. lempang kang supaya ko sedar diri) kuiikuuiikuii......
Haaaa......Mintak perhatian sangat kpd customer ku sayang, dek kerana aku mengalami masalah dgn transaction dekat no. lama, dgn ini aku mengumumkan bahawa aku dah ada NO MAYBANK yang baruuuu....... yeeayy..yahuuu...korang tahu pasal apa...?pasalnya aku pening dgn diri sendiri sb gaji aku pun masuk akaun lama, bayar bil guna akaun lama, beli-beli online pun guna akaun lama(aku pun mcm korang jugak suka beli online!)....customer aku pun masukkan duit guna akaun lama..berapa byk akaun lamaa daaa....cerrr kira, brp bnyk aku tulis akaun lama???? semua teka-teki ini takdak kena mengena dgn isu yg dibincangkan!so, abaikan...okey...kita berbalik kpd isu asal...oleh itu, kpd customer ku, sms/wassap aku dulu mintak no akaun yg baru yer....jgn masukkan dulu, aku mintak maap sgt2 sb timbul kekeliruan di sini.....lepas nih, Insyaallah, aku dah x pening dah.....

No comments:

Post a Comment