26 Jun 2013

Apa Kata Mereka?

Hoii.....tajuk mcm tu jer??Ko peehal laa tuan belog.....apa maksud tulis tajuk macam tuh?Ikut suka jari enko jer taip tajuk! Heemm...x payah lah dok kecoh x bertempat sb memang aku sengajapun tulis tajuk mcm tu, sebabnyaa...bukan aku yg berkata-kata pun, diaorang yg cakap...bukan aku yang memandai-mandai...kenapa? korang tak percaya ke?aku percayaaa sb aku mmg dah dapat pun apa yg aku nak...muahahaha....Jom kita layaaann kata-kata mereka...zaaassss.......layaaaannnn!

Nak tukar saizz??



Nak lembabkan kulit??



Nak jaga hubungan intim anda suami isteri??


Suami bertambah suka, asyik mengekori si isteri??



Period pain??

Inginkan pejal, montok dan tegang??






Amacammm???heeemmmmm...sambilangkatkening*.......ini tak boleh jadi nih, kenapa diaorang dh dapat dah "idaman" diaorang, kita nih nak biarkan ajeer keea???Kalo nak ikut jejak diaorang, meh lah join sekali, puan-puan suko, cik abe pun suko!Lagi tambah mesraaa....tahap kompiden pun lain,kan...kann....haiissyyy x boleh jadi nih, jom talipon iolls sekarang.....
013-331 0016
Cik Puan Zara
Rega diaaaa.......

RM 120/Kotak (SM)
RM 130/Kotak (SS)
Free Postage
Free Gift Menarik
(**Harga sehingga Bulan JUN shj)

No comments:

Post a Comment