7 Jun 2013

Salam Jumaat


Korang pelik ehh kenapa dah lama aku tak update blog??
Sebenarnya Mr PC aku grafik cardnya rosak daaaa! Bukannya aku x dapat nak update guna Ipad ke guna PC Encik Suami ke atau kt opis ke (oppsss....ko update blog kt opisss???) sssyyhhhhhhh.......
Masalahnya sebab semua gamba yg aku dh siap edit semuaaa dlm Mr PC tuuuh!katanya siap harini, tapi tak tahu la,aku tak call kedai lagi (dlm hati sambil berharap MR PC sempat siap supaya aku dpt update cuti sabtu ahad..hahhahhaha) Korang tahu tak sebenarnya memang byk sangaaatttt aku nak share dan bagitahu kat korang semuaa..doa-doakan lah MR PC cepat sembuh...haisyy... Walaupun Mr PC rosak, korang nak order boleh order. Order berjalan seperti biasa.....
Oh yer....ramai yg tanya aku...Voucher RM 15 untuk Aurawhite tu terpakai ke lagi??yaa..yaa..terpakai lagi sebab ramai sangat yg grab Voucher ni.So, aku lanjutkan sehingga 16/6/2013....

Sekian....

No comments:

Post a Comment