7 Jul 2013

Cuci Mata!

Kadang-kadang sekali sekala tuh aku kena buat flashback produk apa yg ada di Zara Beauty Shoppe nih..bukan apa, kalo yg baru nak bertandang tue..cheewaah....ayat x hengat....tertanya-tanya lah jugok....jual apaaa lah dia nih...kalo ada yg jenis rajin nak mencari xpe lah, kalo yg jenis nak cepat dan pantas dan jugek malas mengklik sana sini....diaorang jadi malas nak menerokai blog nih sampai abess....so dgn rajin nya arinih aku cuba buat flashback setakat yg aku mampu! *padahal aku pun malas jugok, hahhahha*


RM 136 (SM), RM 146(SS)
Termasuk Postage
Termasuk Freegift
HOT ITEM!


RM 92 (SM), RM 97(SS)
Free Postage Sehingga 30/7/2013
Termasuk Freegift
NEW!HOT ITEM
(Anak Syarikat Raffelina)


RM 150/ Botol
Free Postage
Termasuk Freegift


RM 85(SM), RM 90(SS)
30 Biji
Free Postage
Freegift Include

5. BODY LOTION by Felinna Beauty

RM 75(SM), RM 80(SS)
Free Postage
Freegift Include


RM 119(SM), RM 129(SS)
Postage RM 6(SM), RM 9(SS)
Freegift Include
Permintaan Tinggi!

Cukup lah tu dulu untuk kali nih....sebenarnya banyak lagi produk lain....tapi aku yg x sempat sebab tidak kecukupan masa nak snap gamba satu-satu....busy la weyhh skg nih,alaaa, senang jerrr korang tengok jer lah belah kiri belog aku, bersusun susun dah aku tepek gamba.....kalo x paham, korang boleh sms/wassap aku tanya...xpeer, aku okey jerrr...yang penting...yg korang perlu tahu ialah setiap pembelian di Zara Beauty Shoppe, korang takkan dapat barang yg korang beli semata-mata, korang akan dapat jugak freegift dgn aku! Jgn ghisauu yeaa...aku letak dlm parcel korang.

Okey lah, aku undur diri lah dulu, macam biasa, kalo nak tanya, korang boleh sms/wassap aku......

013 ~ 331 0016
Cik Puan Zara

No comments:

Post a Comment