8 Jul 2013

Cara Minum Cillia

Ada jugak yg tanya aku...Cillia nih krim ke minuman? Makan serbuk macam tu kea?? Macamana cara nak amik Cillia nih?? Huisssyy...ramai yg tanya tauu...tapi aku tak salahkan diaorang lah tanya Cillia nih apa...yelaa...Cillia nih kan masih baru lagi...tapi xpelah, meh aku share camane nak amik Cillia nih!

Nih la kotak Cillia


Aku suka gelas nih...kalo korang nak guna mug kesayangan korang pun boleh...tak salah pun! Abaikan pemandangan di belakang tuh...buat2 tak nampak pun xpe...


Nampak tak bentuk Cillia macamana? Sama mcm Nestum yg kita dok selalu minum, kan? Nampak tak kepingan yg berwarna kuning? Itulah Carrot yg diparut

Korang sudukan lah 2 sudu ke 3 sudu kt dlm gelas tuh! Ikut kesukaan masing2..tapi jgn lah hover pegi letak banyak2....

Korang bancuh lah dgn air suam / air sejuk..ikut suka!

Dah sebati...korang minum lah! yuumm..yummm...korang rasa apaa?? Rasa mcm minum Carrot Susu,kan? Sedap weyhh...sambil jilat bibir kot ada sisa terlekat sebab sedap sgt!

Dah habiss dahhh....ehhhmmm..masih lagi jilat bibir sebab sedap sgt! Korang cuba lah sendiri, aku dah cuba dahh....

Siaapp......ehhhemmm..tiba2 korang akan rasa perut dh sedikit kenyang dah! So, bagi sape yg nak kurus berdiet jaga badan, elok sgt lah amalkan Cillia nih. Amik Cillia waktu breakfast adalah sgt bagus sebab Cillia dapat membekalkan tenaga untuk sepanjang hari tersebut, so korang akan rasa bertenaga la bila buat kejaa.....

Haaaaa....lagi satu, puasa dah nak dekat nih, lagi 2 hari jer pun.....elok sangatlah kalo setiap orang ada Cillia kt umah....Elok utk kulit, elok utk kesihatan dan elok utk penampilan diri! Jom pakat cuba Cillia, x cubaaa...x tahu! Dah cuba, baru tahuuuu...itu pantun ke apa tuhh?aku pun tak sure weyhh...Sape nak order Cillia, meh sms/wassap aku....Warga Putrajaya...meh kita jumpa kt mana2 boleh COD! Okey lah, kita pergi dulu ehhh....

RM 92(SM), RM 97(SS)
500gm/Botol
Free Postage Sehingga 30/7/2013
Freegift Menarik Menanti Anda!
NEW!HOT ITEM

No comments:

Post a Comment