16 Apr 2013

Wajah Baru!

Ada ke yang belum tengok lagi ehh wajah baru PMCVC Felinna?Laaa....ya ke?kesiaannnya...meehh laa aku tunjukkan.
Niii lah diaaaa.....


Bukan setakat wajah jer baru...kandungan dia juga telah "di upgratekan"! Untuk kali nih korang dah tak yah risau tentang isu dulu-dulu tuh....semuanya dh ter"tempek" kt kotak.hihihihi...Kaler diapun dah x sama macam dulu dah, kalo dulu biru putih, sekarang merah putih!mihhmihh...


Felinna PMCVC kembali menggegar! Kali ini muncul dengan wajah baru, dengan formula lebih hebat dan packaging lebih mantap. Lengkap dengan tanda halal JAKIM dan no pendaftaran KKM.

Mengandungi:
250 mg Collagen Marine
100 mg Glutathione
50 mg Vitamin C

Jom lah kita menelaah sikit (cheewaaahh) apa yang ada dlm Felinna PMCVC nih..aaapa yang baik sgt....!

Collagen Marine
sumber berkualiti premium yang mudah diserap badan, bertindak sebagai agen anti penuaan yang turut memelihara kekuatan tulang/sendi, kuku dan rambut serta mengekalkan keanjalan dan tekstur kulit agar kekal lembab, halus dan sihat bercahaya. Makna kata....ecececehh, dia nih boleh melambatkan proses penuaan!

ii) Glutathione
untuk nama pelik nih, fungsi dia....boleh mencerahkan, menyamaratakan tona kulit kita-kita serta menyahkan toksin dan radikal bebas dalam badan, seterusnya mengurangkan kedutan halus yg mulai menjengah di muka kita-kita, noda2 hitam dan pigmentasi.

iii) Vitamin C
elehh...macam lah korang tak tahu fungsi Vitamain C...bohong lahh...aku kalo masa belajar dulu aku hapal Vitamin C aku sebut vitamin Cantik......hahhahhaaa...maap lah cikgu ku! dia membekalkan nutrisi untuk kesihatan tubuh secara keseluruhan, komponen penting untuk mengoptimakan peranan kolagen dan glutathione di dalam badan, memperbaiki, merawat dan membantu pertumbuhan sel2 baru lebih cepat selain menghapuskan masalah kulit kusam dan jerawat juga melambatkan proses penuaan pramatang.
Huhhh...panjang lebaar menerangkan...mesti korang dah paham kan..ayat mudah jer aku bagi....


Lagi sekaliiiii........Pastikan PMCVC anda berwarna merah putih dan terdapat cetakan logo Felinna Beauty pada kapsul tersebut.

Tiada lagi kapsul berwarna biru putih.

Pastikan ori, baru beli!

Oleh itu, kalo nak kulit cantik berseri meh la kita sama-sama order Felinna PMCVC nih....terhad amat terhad weh....benda alah nih selalu sold out!

 Harga
RM 85 / Semenanjung Malaysia
RM 90 / Sabah Sarawak
Free Postage 
1 Kotak 30 Kapsul
Kalo nak berjimat cermat makan 1 kapsul sekali sehari / sebulan
 Kalo berbudget, boleh makan 2 kapsul sehari, 1 pagi, 1 malam

Cara makan dia...senang jer ehh....telan jerr guna air. hahhahahaa...sorii sangaatt...gurau jer sikit. Ramai yang suko ambik waktu malam sebelum tido sebab badan tidak bekerja keras jadi kebarangkalian kerja penyerapan PMCVC ini lagi baikk...tapi kalo dah terlupo, xpe la kalo karang nak amik siang...terpulang pada memasing lah....

Meh la order Stok Terhad ini....macamana cara, mai nak tunjuk ajar......

Email:
beautyshoppe81@gmail.com
Wassap / SMS:
 013 ~ 3310016
Cik Puan Zara

No comments:

Post a Comment