27 Apr 2013

Mari Cuba Secret Bust Up (SBU) !

Anda menghadapi masalah payudara kendur, lembik dan lendut?


meh tengok kita dok kategori manaa satu??
Cubalah SECRET BUST UP hari ini juga dan rasai kesannya yg mantap......heheheheh...skema tak ayat macam tuh?hahahhah.....meh la kita layan SEBAB korang kena cuba SBU!

Testimoni 1


Testimoni 2


Testimoni 3


Testimoni 4

haaaaa...puas hati dan percaya dok?bukan aku sorang jer mengatakan demikian (skema gila ayat-sila bagi pelempang sekarang kt muka aku!)....hahhahaahhah....memmang terbaik SBU nih, aku 1st time cuba tuh dah dapat rasa ini kalilah mesti berkesan kat breast aku! Memang SAH! 3 hari dah mulai rasa denyut2 dari bawah ketiak....mula rasa gak cuak sebab dah lama dah tak rasa bengkak susu, sekali bengkak susu.... woooo...dalam hati ku mula berdetik, ini lah kesannya rupanya ehhh.....(betul ke ayat aku tuh?) So, setiap malam tu aku x akan missed utk minum SBU ni.....kalo dah tertido tu, sanggup bangun balik pergi buat SBU...korang mampu.....mihmihhhmihh.....aku sanggup wehh....sebab rasa rugi sgt kalo aku terlepas minum! Sebab apaaa aku kata rugi....sebab SBU nih kena ambik sekali sehari pada waktu malam sahaja sebelom tido, sebab tu la aku sanggup bangun kalo dah tertido!

Korang tahu tak cara minum dia macamana? Senang jerr ehhh....
Korang bancuhkan lah susu suam dalam 150ml (susu tepung tu CONTOHnya- Anlene ke, Omega ke, Dutch Lady ke dan byk lagi laaa) dan campurkan 1 sachet Secret Bust Up dan minum sebelum tidur!
Kalo korang nak kesan lagi efektif, korang ambil masa hari pertama period dan seterusnya....
TAPI kan......korang kenalah berpantang dari amik kafein, bukan lah xleh amik...tapi korang jarakkan masa dalam 3-4 jam ke...sebab xnak bagi kafein tu musnahkan fungsi yang ada dlm SBU.

bye dear....muaaahhhh.....

beautyshoppe81@gmail.com
sms/whatsapp
013 ~ 3310016
Zara








No comments:

Post a Comment