19 Apr 2013

Penangan Rumpai Laut!

Fuyoooo.....hebat betul penangan permintaan terhadap rumpai laut nih.  Memang suatu kejayaan yg amat membanggakan bagi aku kerana baru 2 bulan mengkomersialkan...cheewaahh...ayat yg tak henngaatt.... hihihi...aku telah berjaya lebih 25kg memasarkan rumpai laut nih. Bukan setakat aku dapat customer baru, tapi dalam masa 2 bulan juga aku dah ada repeat customer....sorang-sorang kalo repeat jarang yang beli 1 pek, sekurang-kurangnya 2 pek....sebab apa jadi macam tuh sebab.......sebab....diaorang puas hati dan dapat khasiat yang ada pada rumpai laut sebenarnya.....Alhamdulillah....

Oleh kerana itu, demi menghargai kesungguhan dan kesetiaan customer ku sayang...dengan ini...saya sebagai tuan kedai ini mengumumkan......bahawasanyaaaa.....harga bagi rumpai laut kuning & purple adalah sama sahaja iaitu RM 15/ pek berkuatkuasa serta merta!!!!  Yeaeaeaayyyyy.......Amin.....Sama-samalah kita mendapat khasiat rumpai laut yang sememangnya tidak boleh disangkal lagiii..pergghhhhh...skemaaa nya ayat tuan kedai!hihihihiiiiii......


Oleh itu, apa tunggu lagi....marilah kita sama-sama menikmati keistimewaan yang telah diberikan ini......macam biasalah......

beautyshoppe81@gmail.com
Wassap / SMS
013 ~3310016
Cik Puan Zara

1 comment: