31 Dec 2013

Cara Daftar Pengedar @ Ejen CMCure

- STICKY POST - 
New entry scroll sampai bawah!


Sebelom aku bebel panjang2...meh KLIK dulu page Zara Beauty Shoppe supaya bila korang jadi dealer atau ejen aku besok korang tak tertinggal info! Apa2 aku cepat update kat sana nun.....

Jom KLIK SINI utk LIKE yeaahh....


okey...sape nak jadi EJEN dah boleh mula hantar dah email kat aku...ehh lupo, sapo yg modal tebal dan nak jadi PENGEDAR pun sama jugak...kena email sama.

korang dah maklum kan tentang kehebatan Curcuma Mangga Cure (CMC)-Penawar Resdung No. 1 tu!
memang tak penat la kalo nak cerita kat orang sebab org ramai dah tahu dah pasal ubat resdung yg pelbagai guna nih! mana tak hebatnyaa...kalo sape sape yg ada resdung peringkat biasa, dengan sebijik CMCure ni pun korang dah boleh rasa kesan dia!


Cara korang nak hantar email kat aku, korang kena bagitahu siap2 details korang....meh nak tunjuk CONTOH:-

Subject : Pengedar / Ejen Curcuma Mangga Cure (CMC)

NAMA PENUH         :   Zara MyZara
NAMA GLAMER      :   Mia Zara
NO.IC                        :   790101-10-0000
NO. HP                      :   013-1111111
ALAMAT SURAT     :   Lot 10, Jalan 100 01000 Kuala Lumpur
MENYURAT 
KAWASAN              : Contoh, Bangi, Dengkil, Serdang, Seri Kembangan

emailkan permohonan semua tu ke myzarabeauty@gmail.com

**tidak hanya tertakluk dan terhad kawasan Selangor sahaja, seluruh Malaysia aku nak cari....**

No comments:

Post a Comment