22 Oct 2013

Stokis CMCure Putrajaya / Selangor

Alhamdulillah....syukur pada Allah kerana memberikan rezeki kepada hambanya!
Genap seminggu, aku dilantik menjadi Stokis Curcuma Mangga Cure (CMCure) bagi Negeri Selangor!
Bermula dgn menjadi ejen kecilan dan bermodalkan RM300, seronok jual ubat resdung ni! Luar biasa dan sangat luar biasa permintaannya!
jgn korang tak tahuu...malam malam pun customer sanggup datang kat umah aku, tak boleh tunggu sampai esok sb kawan-kawan atau lebih tepat lagi menjadi buah mulut ubat resdung nih!


Oleh kerana aku dah jadi STOKIS.....makanya...wahh gitu! Makanya, aku ingin mencari PENGEDAR dan EJEN utk sama2 merasai kehebatan menjual CMC nih! Seronok sgt dapat bantu korang yg diluar sana "BUNUH" ulat resdung yg berleluasa kt badan kamu tuh! Paling manis sgt bagi aku bila customer repeat order! Alhamdulillah sgt2 sebab diaorang dapat sembuh.....

Okeylah, tak boleh nak cakap banyak lagi buat masa nih sb nak sambung packing barang, malam dah makin lewat, mengantuk pun dah maiii daahh....Ulang suara lagi sekali, sape yg nak tambah duit poket ribu ribu sebulan, meh kita niaga sama-sama....malu?aku boleh ajarin....tak tahu nak ckp mcmna?aku ajarin dan guide supaya kita boleh sama-sama maju! Utk warga Selangor, jom join keluarga besar CMCure! Luar selangor pun boleh juga....sangat dialu-alukan! Pengedar dan Ejen yaa...syarat belian lain-lain....kalo macam tu, meh email aku di beautyshoppe81@gmail.com utk aku bagi penjelasan mcmana nak jadi ejen atau nak jadi dealer! kejap pengedar, kejap dealer...biaq pi laa...tapi korang paham, kan?janji paham jerr...hihihihi

taknak lagi macam ni!

Masa korang email, korang masukkan maklumat ni yer...

Nama :
Alamat :
No. Telefon :
Email :
FB Link :
Ejen/Pengedar (PILIH)

bye, jumpa lagi

No comments:

Post a Comment