28 May 2013

Cerahkan Ketiak & Segar Sepanjang Hari.....

Waaahh..tajuk! enkoo...kelass...hihihihi...ada yang malu ke dengar tajuk macam nih?buat apa nak malu, kalo korang ada masalah mcm nih, wajib korang baca nih!

Amaran! Jgn buat perangai mcm ni, nanti suami lari!

Info ketiak hitam....hehehe..

Kulit ketiak menghitam ialah masalah yang agak biasa dialami oleh kaum wanita. Malah di Female Daily sendiri, ada beratus-ratus laman yang membincangkan tentang masalah itu. Berikut beberapa langkah untuk mengatasinya:

1. Kenal pasti puncanya. Masalah bawah lengan menghitam adalah disebabkan oleh seringnya mencabut bulu ketiak. Maka, hentikanlah kebiasaan itu sekarang juga! Mencabut bulu ketiak akan mengakibatkan liang roma terbuka lebih besar daripada biasa. Apabila hal ini berlaku, bakteria dan kotoran akan mudah masuk ke dalam liang-liang roma lantas menyebabkan kulit ketiak menghitam. Sebagai alternatif, cubalah kaedah pelilinan (waxing) atau lampu denyut beramatan (Intense Pulse Light-IPL) yang dapat mengurangkan pertumbuhan bulu pada ketiak.


2. Jika ketiak tidak terlalu berpeluh, elakkanlah daripada menggunakan deodoran buat sementara waktu. Namun jika berasa tidak selesa apabila tidak menggunakannya, pilihlah deodoran yang mengandungi bahan aktif bagi membantu mengurangkan peluh pada ketiak.

3. Sel kulit mati dan kotoran yang menumpuk juga antara punca ketiak menghitam. Jadi bantulah proses pengelupasan kulit bawah lengan dengan menggunakan bahan penyental atau skrub yang banyak dijual dalam pasaran. Anda juga boleh menghasilkan penyental sendiri. Penyental semula jadi yang berkesan menanggalkan kulit kasar ialah kopi. Untuk mengetahui cara membuatnya, bacalah artikel ini.

4. Ramai yang mengesyorkan untuk menggunakan jus perahan lemon, lebih kurang satu sudu untuk kedua-dua belah ketiak. Bahan ini dikatakan dapat membantu mencerahkan kulit ketiak yang sudah menghitam. Walau bagaimanapun, penggunaan jus lemon yang bersifat asid pada liang-liang roma yang terbuka boleh mencetuskan rasa pedih. Jadi, cara ini hanya patut dicuba apabila kita berasa selesa.

RM36/Seketul

RM 25 / Paket(25gm)

DENGAN JAMU SUSUK DARA(JSD), MASALAH DI ATAS BOLEH DIATASI DENGAN MASKER VAGINA DAN MAGIC SLIM SOAP...X PERLU DEADORAN LAGI..KERING DAN SELESA.....Meh beli kalo korang x percaya....Aku berani gerenti!

13 comments:

  1. i guna product xtreme brite gel je untuk putihkan ketiak / cerahkan ketiak. mmg confirm berkesan. guna 2 bulan je da cerah secerah cerahnya. before this mcm2 petua dah cuba. tak hilang2. yelah bukan senang kot nak hilangkan daki yg da lama tu. sental sampai melecet pon tak ok jugak. last2 try tgk youtube psl xtreme brite gel, ramai nigger pakai and berkesan. maklumlah nigger kn kulit hitam dia bukan biasa biasa punya gelap, memang gelap betol. kalau nigger guna berkesan terus jadi cerah, i guna mesti lagi ok. masa tu beli 2 tubes. harga RM200 termasuk shipping. maklumlah product tu takde jual kat sini. tak jumpa pun mana mana kedai yang jual product awesome ni. mahal pon mahal la janji boleh putih... masa bulan pertama guna tak nampak beza pun tapi org kata nak cantik kena sabar & teruskan guna. don't give up! dlm video youtube pon ckp nampak kesan dlm 2 bulan. i pon dengan sabarnya guna sampai 2 bulan. memang amazing gila product tu. serious tak tipu. ketiak jadi putih, tone warna sekata je. dari dulu segan nak pakai baju takde lengan, sekarang ni tak malu langsong nak angkat tangan tinggi tinggi. tak gelap langsung dah! kakak i yang ada masalah sama pun jealous! dia nak beli tapi dia ckp mahal. biasalah. nak cantik kena berhabis kan. ala pakai sikit je calit calit. 2 tubes tahan 2 bulan. kalau nak cepat nampak kesan, 4 tubes 2 bulan. 1 tube utk 2 minggu. pakai hari2 lepas shower. confirm tak tipu. lillahi..... tak caye pegi la google type je review psl xtreme brite gel. sume yg guna sume bagi positive feedback. lepas da putih tu tak payah pakai hari2 dah. pakai seminggu 2-3 kali untuk maintain.

    so now tgh nak try pakai kat parut parut muka yang rasanya since sekolah menengah punya parut tak hilang hilang ni. tengok berapa lama dia boleh hilangkan & berkesan tak utk hilangkan parut. sebab kat ketiak hari tu ada mcm bekas bisul, boleh hilang sekali dgn gelap bawah lengan tu. ni try kat muka pulak. eeeee pasni muka takde parut dah. boleh la pegi mana mana tak payah pakai makeup tetebal. kalau tak, kena touch up concealer even nak pegi makan je kot. pasni bole pakai bb cream yang light je bila keluar. hehe.

    kalau korang nak beli product ni bole try beli kat ig @dyxcloset. dia jual RM75 je free pos. kalau nak beli sendiri kat ebay memang satu harga seratus lebih la. sekarang ni i repeat order ngan dia je. sebab rasanya dalam malaysia dia je yang jual setakat i cari ni. hehehe.

    sharing is caring~ i memang puas hati & memang recommend product ni utk sape sape yg dah cuba macam2 product utk putihkan ketiak / cerahkan ketiak ke, siku ke lutut ke, celah peha ke. memang terbaik...

    ReplyDelete
  2. tq dear!! sebab i mmg tgh tgok tau review xtreme gel sbb org duk kata bagus :) tq again ...

    ReplyDelete
  3. saya dah pakai xtreme bright! mmg berkesan! saya pun ada jual..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh bagi no whatsapp sis? Saya berminat!

      Delete
  4. saya dah pakai xtreme bright! mmg berkesan! saya pun ada jual..hehe

    ReplyDelete
  5. sms: 082 221 665 554

    Categories

    Alat Bantu Sex Pria
    Alat Bantu Sex Wanita
    Cream Titan Gel
    Minyak Black Mamba
    Obat Kuat Sex Pria
    Obat Pembesar Penis
    Obat Penghapus Tatto
    Obat Perangsang Wanita

    OBAT CREAM TITAN GEL Adalah obat oles herbal yang mempunyai kualitas tinggi dan aman secara nyata karna berupa bahan herbal alami , dan yang paling penting CREAM TITAN GEL ini adalah obat luar jadi aman di gunakan oleh siapa saja dan bagi penderita penyakit apa aja seperti Jantung , Limpa , Kanker Dan Paru – Paru Begitupun juga lainya , Titan Gel di rancang khusus untuk memperbesar dan memperpanjang alat vital secara nyata, Titan Gel Merupakan Cream Oles yang di buat dari perpaduan bahan herbal alami yang berkualitas tinggi sehigga mampu mengatasi masalah seperti :
    iya benar iya benar iya benar iya benar iya benar iya benar

    Alat Vital Kecil
    Ereksi Lembek
    Ejakulasi Dini
    Ereksi Melemah

    KASUS YANG TERJADI – HAL YANG MENYEBABKAN KASUS DI ATAS TERJADI

    Kasus Di Atas Kebanyakan Terjadi Karna Kesalahan Kita Sendiri Yang Tidak Bisa Menjaga Pola Hidup Sehat Dari Hari Kehari Sehingga Rasa Capek Yang Terlalu Amat Menjadikan Kita Kelelahan Dan Syahwat Dalam Berhubungan Pun Hilang Karna Pikiran Dan Stamina Kita Mulai Hilang .
    Kasus Di Atas Juga Terjadi Karna Pikiran Kita Stres Dengan Keadaan Yang Kita Alami Sehingga Mau Melakukan Apapun Menjadi Malas Dan Terjadilah Kasus2 Di Atas Yang Tidak Kita Inginkan.

    TITAN GEL Adalah Menjadi Pilihan Hidup Pria Yang Menginginkan Kembalinya Stamina Dan Daya Tubuh Untuk Memaksimalkan Alat Vitalitas Agar Besar , Panjang Kuat Saat Berhubungan Sexsual.

    ReplyDelete
  6. Sis..boleh pm sy? Nak beli jugak. 0166297937

    ReplyDelete